Възстановяването на Гордън Хейуърд от ужасяващата контузия, която го извади от игра за целия минал сезон върви по план, а паралелно с това той трябва да решава и друг казус за бъдещето си. Бившият баскетболист на Юта е сериозен обект на интерес от страна на четири спортни марки, които искат да го привлекат за рекламно лице, като засега са известни имената на три от тях - Nike, New Balance и Anta.
Очакванията са, че което и предложение да избере, Хейуърд ще подпише дългосрочен контракт, който в последствие може да се превърне и в доживотен. 28-годишният играч е идеален пример за поведение, има семейство и никога не се е замесвал в каквито и да е проблеми извън терена.
Ако реши да заложи на Nike, той ще се превърне в поредното силно име в портфолиото на компанията, чийто основни лица са ЛеБрон Джеймс и Кевин Дюрант. В НБА Anta е представяна от Клей Томпсън, докато New Balance няма конкретен “посланик”.
Досега Хейуърд играеше с кецове на Nike. В момента именно американската компания е официален доставчик на екипировка на отборите от НБА.