Отборът на Ювентус изпраща повече от добър месец юли. Италианският шампион е клубът, който е регистрирал най-много визуализации в най-известната компания за видео споделяния YouTube.
Разбира се, това е продиктувано от ефекта “Роналдо”, който покачи значително последователите на “старата госпожа” във всички социални мрежи. През първите 6 месеца от календарната година Ювентус бе отчел 18,3 млн. визуализации, докато в края на юли те скочиха до 36,3 млн. През последните 31 дни във видео канала на Ювентус са били регистрирани двойно повече гледания от предходните 180 дни.
Анализите на Deportes&Finanzas показват, че Ювентус е най-гледаният отбор в YouTube, следван от Барселона (31,9) и Реал Мадрид (24,4). Втори сред италианските клубове е отборът на Интер, който регистрира 2,8 млн. визуализации за месец юли.