Франция слага втора звезда на екипа си на Nike

Франция слага втора звезда на екипа си на Nike

Гледката на два отбора, спонсорирани от Nike, които си оспорват световната титла на финала на Мондиал, е подходящият край на едно първенство, което постави рекорди за марката.

“Ние обличаме три от четирите отбора на полуфиналите, като два от тях достигнаха до финала. Ние сме във футбола от над 20 години и за първи път имаме изцяло Nike финал”, казва Елиът Хил, директор по маркетинг на компанията.

Десет от 32-та отбора в Русия носеха екипи на Nike, включително и три от полуфиналистите (Франция, Хърватия и Англия). Убедителната победа на Франция гарантира поставянето на втора звезда на тяхната фланелка, която ще остане там завинаги.

“В допълнение към екипите, имахме огромен успех и с нашите играчи. Над 65% от изиграните минути бяха от атлети, които носеха обувки на Nike”, допълва Хил.

Един от тези футболисти, Килиан Мбапе се превърна в глобална звезда едва на 19 години и спечели приза за Най-добър млад играч на турнира. Голът на Мбапе на финала беше емблематичен за неговата силна игра. Лука Модрич от Хърватия беше награден със Златната топка за най-добър играч на първенството. Също така, друг спортист на NIke Тибо Куртоа спечели Златната ръкавица за това издание.

Друго лице на Световното първенство беше нападателят на Англия и атлет на Nike Хари Кейн, чиито шест гола бяха достатъчни, за да го направят голмайстор на турнира и да му осигурят Златната обувка. Головете на Кейн допринесоха за общо 100 попадения на играчи, носещи обувки на Nike. Най-много голове от всяка друга обувка бяха вкарани с Nike Mercurial 360 - цели 66, което е перфектен начин да се отпразнува 20-ата годишнина на иконичната модна линия.

Еуфорията около Nike започна още преди старта на турнира с пускането на пазара на екипите на всички партньорски федерации. Колекцията на Нигерия прикова световното внимание и тяхната домакинска тениска веднага се превърна в класика, докато в Англия, ретро горнището на ФА стана придобивка за стотиците хиляди фенове по фен зоните из цялата страна.

По време на четирите седмици на турнира в Русия кампанията Believe на Nike свърза феновете със спортните истории на Кристиано Роналдо, Неймар и други. Тези филми събраха повече от 100 млн. гледания и 50 млн. споделяния, и комбинирани със специална серия от екипи извън терена (сред които такъв от Берлин) и прогарми на BOX Msk в Горки парк в Москва (където над 1000 мачове бяха изиграни на турнира Korobka Rebels и над 2500 души участваха в персонализирането на екипи) те утвърдиха специален период за красивата игра.
Последвайте каналите ни в:

Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.

Регистрирай сe

Още от Футбол свят

Виж всички