Милуоки Бруърс стана поредният клуб от МЛБ, който обяви, че стадионът му ще има ново име. През този и следващия сезон "Милър Парк" ще запази наименованието, с което е познат още от откриването си през 2001 г., но от 2021 г. ще бъде прекръстен по усмотрение на новия притежател на правата – застрахователната компания "Америкън Фемили Иншурънс".
Досегашният договор с пивоварната "Милър Куурс" донесе на "пивоварите" $41,2 млн. за 18 сезона. Срокът на споразумението с новия спонсор е 15 години, но финансовите параметри не бяха разкрити. Засега не се споменава и конкретно бъдещо име на 42-хилядното съоръжение, но нищо чудно то да включва прякора на застрахователя - "Ам Фам".
"Това е партньорство с една много изтънчена компания от "Форчън 500", което ще разшири нашия бранд. То свързва две динамични компании със страст към спорта и в услуга на нашето общество", заяви изпълнителният директор на Милуоки Рик Шлезингер.
През последния месец още два отбора от Мейджър лийг обявиха промяна в имената на своите стадиони. В края на декември Сиатъл Маринърс сключи 25-годишна сделка с американското подразделение на германския телекомуникационен гигант "Дойче Телеком" и от Нова година "Сейфко Фийлд" вече се казва "Т-Мобил Парк". Преди две седмици Сан Франциско Джайънтс пък прекръсти "АТ&Т Парк" на "Оракъл Парк" по силата на 20-годишен договор с технологичната компания.