Шампионът София Блус стана първият български клуб, спечелил традиционната седмична анкета за най-красиво бейзболно лого, организирана от специализираното списание за европейски бейзбол "Юръпиън Бейзбол Магазин" (EBM). В конкуренция с тези на Техника Бърно (Чех), Радвилишкио (Лит) и Нетуно (Ит) емблемата на "блусарите" стана безапелационен победител в тридневния вот на страницата на EBM във Фейсбук.
Българският отбор получи почти двойно повече подкрепа от втория в класирането и събра с 10 гласа повече от останалите три тима, взети заедно. Крайните резултати отчетоха 37 коментара за Блус, 19 за Радвилишкио, 5 за Техника и 3 за Нетуно.
EBM провежда анкетата "Лого на седмицата" от 2017 г., като това е едва вторият случай, в който изобщо на гласуване бе подложена емблема на български клуб. Първият път беше през миналата седмица, когато за логото на Койоти (Дупница) гласуваха само четирима потребители и то остана на последно място в надпреварата с тези на литовския Каунас (29), германския Хайденхайм Хайдекьопфе (7) и италианския Монтегранаро (5).