Тридневният драфт в Националната футболна лига (НФЛ) е бил наблюдаван от повече от 55 милиона души в САЩ, съобщиха от Лигата. Това е абсолютен рекорд за всички времена за ежегодната церемония по селектиране на най-добрите млади състезалите по американски футбол и е с 35 процента повече спрямо драфта преди година.
"Не мога да бъда по-доволен от усилията и сътрудничеството, които показаха всички 32 клуба, екипа на лигата и нашите партньори", заяви комисионерът на НФЛ Роджър Гудел. Очаквано най-голяма аудитория драфтът е събрал в първия си ден в четвъртък, когато над 15,6 души са гледали едновременно как Гудел обявява от приземното помещение в къщата си, че Синсинати Бенгълс избира с първия пик куотърбека Джо Бъроу.
Заради пандемията от COVID-19 тази година иначе пищното шоу в Лас Вегас бе заменено от виртуален драфт, в който треньори и генерални мениджъри избираха играчите от домовете си, а младите футболисти очакваха развръзката на собствените си дивани, обградени от най-близките си роднини.
Разбира се, виртуалното шоу не мина и без серия любопитни моменти. Един от тях бе появата на кучето на старши треньори на Ню Инглънд Пейтриътс Бил Беличик в момента, в който "патриотите" трябваше да обявят избора си.
Интересен избор направи и собственикът на Далас Каубойс Джери Джоунс, който се включи от каютата в личната си яхта, докато избраният от него уайд рисийвър СийДий Ламб трябваше на живо в ефир да изтръгне собствения си мобилен телефон от ръцете на любопитната си приятелка.